جب عاصمہ جہانگیر سے پوچھا جاتا کہ آپ نے ایک قادیانی سے شادی کیوں کی تو وہ کیا شرمناک جواب دیتی تھیں ؟ جان کر آپ بھی توبہ توبہ کریں گے

   
   

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک)پاکستان کے موقر قومی اخبار کی رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ عاصمہ جہانگیر کی تدفین میں اس لئے دیر ہوئی اور آج دوسرے دن ان کی تدفین کی جائے گی کیونکہ ان کی بیٹی منیزے جہانگیر اور ان کے غیر ملکی عیسائی داماد ہیری لندن سے وطن نہیں پہنچے تھے۔ اخبار کی رپورٹ میں عاصمہ جہانگیر کے بارے میں الزام عائد کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ انسانی حقوقکی آڑ میں عاصمہ جہانگیر ساری عمر پاکستان میں اسلام و نظریہ پاکستان کے خلاف سرگرم رہنے والی عاصمہ جہانگیر نے اکھنڈ بھارت کے تصور کو بڑھانے کیلئے بھارتی یوم آزادی پر واہگہ جا کر شمعیں جلانے کی رسم کا حصہ بنی رہیں۔ ہزاروں مسلمانوں کے قتل میں ملوچ انتہا پسند ہندو دہشتگرد لیڈر بال ٹھاکرے سے ان کی ملاقاتیں بھی بھارتی میڈیا کی زینت بنتی رہیں۔ ملاقات کیلئے بطور خاص نارنجی رنگ کا لباس پہن کر گئیں جیسے ہندو انتہا پسند تنظیم شیو سینا کا لیڈر پہنتا تھا۔

عاصمہ جہانگیر دورہ بھارت کے دوران ماتھے پر تلک لگانے کا خصوصی اہتمام کرتیں۔ بال ٹھاکرے کے ساتھ ان کی ایک اور مشابہت یہ رہی کہ وہ بھی اسی لہجے میں پاکستانی اداروں کو برا بھلا کہتیں جس لہجے میں بال ٹھاکرے بھارتی مسلمانوں کو نشانہ بناتا تھا۔ ممبئی حملوں کے حوالے سے عاصمہ جہانگیر نے پاکستان اور پاکستانی اداروں کے خلاف وہی موقف اپنا جو بھارت کا تھا۔ عاصمہ جہانگیر ملک توڑنے کیلئے اپنے والد ملک غلام جیلانی کی خدمات کا بنگلہ دیش سے حال ہی میں ایوارڈ لینے اس وقت بنگلہ دیش گئیں جب بھارت نواز حسینہ واجد پاکستان توڑنے میں رکاوٹ بننے والے سیاسی قائدین کو پھانسیاں دے رہی تھیں۔ اخبار کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ کشمیر کے مظلوم مسلمان بھی ان کی کئی دہائیوں تک توجہ نہ پا سکے۔ ملک کے مذہبی حلقے و اہم قومی ادارے ہمیشہ ان کے نشانے پر رہےالبتہ وہ قادیانیوں کی سرپرست بنی رہیں۔ ان کے مخصوص خیالات اور فکر کو معروف میڈیا ہائوس نے ہمیشہ آگے بڑھانے کی کوشش کی۔ایک اہم عدالتی شخصیت نے کہا کہ کاش عاصمہ جہانگیر کو اسلام مخالف روئیے سے رجوع اور غلط عقائد سے توبہ نصیب ہو جاتی۔

اخبار نے سفارتی حلقوں کے حوالے سے ذرائع کے حوالے سے دعویٰ کرتے ہوئے لکھا ہے کہ سپریم کورٹ بار کےصدارتی الیکشن سے قبل بھارتی ہائی کمشنر نے لاہور کے ایک بڑے ہوٹل میں بڑے ڈنر کا اہتمام کر کے وکلا تحریک میں قائدانہ کردار ادا کرنے والوں کو عاصمہ کے حق میں ووٹ استعمال کرنے کیلئے آمادہ کرنے کی کوشش کی۔ ان کی جیت میںبعض دوسرے سفارتخانوں کی خواہشات کا دخل بھی ریا۔ ذرائع کے مطابق عاصمہ جہانگیر بالعموم اپنے قادیانی ہونے یا نہ ہونے کے سوال پرطرح دے جاتی تھیں تاہم بعض نجی محفلوں میں یہ موقف بھی اختیار کرتیں کہ ہاں یہ درست ہے کہ میرا شوہر قادیانی ہے۔ ایسی ہی ایک نجی محفل میں عاصمہ کا کہنا تھا کہ وہ قادیانیوں کو کافر قرار دیئے جانے سے پہلے شادی کر چکی تھیں۔ واضح رہے کہ عاصمہ جہانگیر کی شادی اور قادیانیوں کو کافر قرار دینے کے پارلیمانی فیصلہ ماننے کو کبھی تیار نہ ہوئیں۔پارلیمنٹ کے سپریم ہونےکا جھنڈا اٹھائے رکھنے کے باوجود عاصمہ کا یہ بیان سامنے آچکا ہے کہ قومی اسمبلی کو قادیانیوں کو غیر مسلم قرار دینے کا حق نہیں۔ اخبار سے گفتگو کرتے ہوئے جسٹس ریٹائرڈ میاں نذیر اختر کا کہنا تھا کہ یہ عذر بے معنی ہے کہ عاصمہ کی شادی 1974کے پارلیمانی فیصلے سے پہلے ہوئی تھی ۔ نکاح پہلے بھی ہوا تھا تو پارلیمنٹ کا فیصلہ آنے کے بعد ایک مسلمان کا قادیانی سے نکاح باقی نہیں رہ سکتا تھا۔اسے کیسے اتفاق مانا جا سکتا ہے کہ آپ ہر کیس قادیانیوں کے حق میں لڑیں۔ عاصمہ کےوالد ملک غلام جیلانی کے بارے میں تاثر یہی تھا کہ وہ سی آئی کا ایجنٹ ہے۔ ملک غلام جیلانی کے بارے میں کہا جاتا تھا کہ وہ احمدیوں کے لاہور گروہ میں ہے۔ کشمیریوں کے ساتھ ظلم پر کئی عشروں تک ان کی این جی او نے کوئی آواز نہ اٹھائی۔ ریمنڈ ڈیوس نے لاہور میں 2بے گناہ نوجوان مارے ان نوجوانوںکیلئے انسانی حقوق کمیشن نے کیا کیا؟ پاکستانی طلبہ اور مزدوروں کے حقوق کیلئے بھی ایچ آر سی پی نے کوئی کردار ادا نہیں کیا۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں
صدر مملکت نے سمری پر دستخط کردئیے، جنرل عاصم منیر نئے آرمی چیف بن گئے
آرمی چیف اور چیئرمین جوائنٹ چیفس آف سٹاف کمیٹی کی سمری موصول، صدر عارف علوی کی ہنگامی حالت میں لاہور روانگی متوقع
عمران خان جنرل عاصم منیر کو کیوں پسند نہیں کرتے؟ علیم خان کی لیک آڈیو میں کیا دعویٰ کیا گیا ؟
لیفٹننٹ جنرل سید عاصم منیر کو آرمی چیف مقرر کرنے کا فیصلہ
صدر عارف علوی اہم تعیناتی کی سمری پر مجھ سے مشورہ کریں گے، عمران خان کا تہلکہ خیز بیان
فوج نے فیصلہ کیا ہے کہ آئندہ سیاست میں مداخلت نہیں کرے گی فوج نے اپنا کتھارسز شروع کردیا ہے امید ہے سیاسی جماعتیں بھی ایسا ہی کریں گے۔
مشرقی پاکستان فوجی نہیں سیاسی ناکامی تھی کوئی ایک سیاسی جماعت ملک کو درپیش چیلنجر سے نہیں نکال سکتی
جعلی اور جھوٹا بیانیہ بنا کر ملک میں ہیجان کی کیفیت پیدا کی گئی کیا آپ سمجھتے ہیں کہ غیرملکی سازش ہواور فوج خاموش رہے گی؟
اپنے بیان پر 200 فیصد کھڑا ہوں،ثبوت بھی موجود ہیں میرے خیال سے اب ن لیگ کی جماعت ختم ہو چکی
عاصم منیر ، قمر جاوید باجوہ کی جگہ نئے آرمی چیف ہونگے سینئر صحافی کا تہلکہ خیز دعویٰ


پی ایس ایل 7: پوائنٹس ٹیبل
ٹیم میچ پوائنٹ
ملتان سلطان 10 18
لاہور قلندرز 10 12
پشاور زلمی 10 12
اسلام آباد یونائیٹڈ 10 8
کوئٹہ گلیڈی ایٹرز 10 8
کراچی کنگز 10 2

دلچسپ و عجیب
زیادہ بال کس چیز کی نشانی؟ سائنس نے جسم پرگھنے بال والوں کو خوشخبری دے دی
سسرال سے پسند کا لہنگا نہ آنے پر دلہن نے شادی سے انکار کر دیا
دنیا کا 8 ارب واں بچہ۔کس وقت اور کس ملک میں پیدا ہو گیا؟جانیں دلچسپ خبر
ذہین افراد کو چیلنج : ٹیچر کی عینک ڈھونڈیے، 11سیکنڈ میں
اونٹ سانپ کھانے کے بعد روتا کیوں ہے ۔ اونٹوں کو کون سی خطرناک بیماری ہوتی ہے؟ اونٹوں سے متعلق ناقابل یقین معلومات
“میرے نہ آنے سے کون سا سکول بند ہوجائے گا” طالب علم کی چھٹی کی درخواست پڑھ کر ہنسی آجائے

سپورٹس
فیفا ورلڈ کپ کا پہلا بڑا اپ سیٹ، سعودی عرب نے ارجنٹینا کو شکست دے دی
شاہین شاہ آفریدی کا اپینڈکس کا آپریشن کامیاب، سوشل میڈیا پر تصویر کے ساتھ پیغام جاری کر دیا
اس ملک کیلئے سب کچھ حاضر ہے،فائنل میں شکست کے بعد سوشل میڈیا پر اپنے تاثرات کا اظہار کیا ہے۔ شاہین شاہ آفریدی
”بابر کواُلٹے سیدھے مشورے دینے والوں کو مشورہ ہے کہ آرام سے بیٹھیں “بابراعظم کے والد نے بیٹے پر تنقید کرنے والوں کو جواب دیدیا
ویرات کوہلی کی پاکستان میں شاپنگ کرتے ہوئے ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو گئی
ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں شکست: بھارتی کرکٹ بورڈ نے پوری سلیکشن کمیٹی کو برطرف کر دیا

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy