’’پیارے وقار انکل آپ سستی شہرت کی خاطر ٹک ٹاک فنکاروں کے خلاف۔۔‘‘ جنت مرزا اور وقار ذکا آپس میں لڑ پڑے، بہت کچھ کہہ ڈالا۔۔

       

کراچی(ویب ڈیسک) پاکستان کی نمبر ون ٹک ٹاک اسٹار جنت مرزا نے معروف ٹی وی میزبان وقار ذکا کو ٹک ٹاکرز کے خلاف بولنے پر آڑے ہاتھوں لے لیا۔ تفصیلات کے مطابق ٹک ٹاک اسٹار جنت مرزا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر جاری پیغام میں وقار ذکا کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’پیارے وقار انکل آپ سستی شہرت کی خاطر ٹک ٹاک فنکاروں کے خلاف ویڈیوز بنارہے ہیں جو بالکل مناسب نہیں ہے۔‘ جنت مرزا نے وقار ذکا کے لیے طویل پیغام میں لکھا کہ ’اگر ٹک ٹاکرز کا مواد نامناسب ہے تو آپ کی اسنیپ چیٹ اسٹوریز، وی لاگز، ویڈیو کالز، لائیو چیٹس سب نے دیکھی ہیں اور ابھی بھی یوٹیوب پر موجود ہیں۔

‘ ٹک ٹاک اسٹار نے کہا کہ ‘وقار ذکا آپ ریٹنگ کے پیچھے اپنی زبان گندی نہ کریں، آپ نے بہت اچھے کام کیے ہوں گے لیکن پہلے اپنی ماضی کی ویڈیوز ڈیلیٹ کروائیں پھر ہماری اصلاح کرتے اچھے لگیں گے۔‘ انہوں نے لکھا کہ ’ہم نے بڑے اچھے کام کیے ہیں، امداد بھی کی ہے لیکن نیکی کرکے دریا میں ڈالی ہے، آپ کی طرح دکھاوا کرکے وی لاگز نہیں بنائے۔‘ جنت مرزا نے مزید کہا کہ ’پہلے اپنے آپ کو ٹھیک تو کرلیں پھر ہم ٹک ٹاکرز کو برا بھلا کہئے گا۔‘ خیال رہے کہ پاکستان میں ٹک ٹاک کی پابندی کے بعد وقار ذکا نے ایک ٹوئٹ میں ٹک ٹاکرز کو تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔ واضح رہے کہ جنت مرزا ویڈیو شیئرنگ ایپلی کیشن ٹک ٹاک پر ایک کروڑ فالوورز رکھنے والی پہلی پاکستانی ٹک ٹاک اسٹار ہیں، پاکستان کے شہر فیصل آباد سے تعلق رکھنے والی جنت مرزا نے ملک کی نمبر ون ٹک ٹاک ماڈل ہونے کا اعزاز بھی اپنے نام کر رکھا ہے۔ گزشتہ دنوں ٹک ٹاک پر پابندی کے بعد جنت مرزا نے دلبرداشتہ ہوکر پاکستان سے جاپان منتقل ہونے کا فیصلہ کیا تھا اور اس کی وجہ عوام کی چھوٹی ذہنیت کو قرار دیا تھا۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
لائن آف کنٹرول پر ایک مرتبہ پھر بھارتی اشتعال انگیزی کے بعد پاک فوج اور بھارتی فوج کی شدید جھڑپ
بھارتی فوج کی بلا اشتعال فائرنگ ، 2 خواتین سمیت 3 زخمی ، ایک شہری شہید
تشویش ناک خبر، کوئٹہ میں دھماکہ، کئی پولیس اہلکار نشانہ بن گئے
بھارتی فوج کی ایل او سی پر بلا اشتعال فائرنگ۔۔پاک فوج کا منہ توڑ جواب،فائرنگ کرنے والی بھارتی چوکیوں کو نشانہ بنادیا
کوئٹہ کے علاقے ہزار گنجی میں زور دار دھماکہ
بریکنگ نیوز: دشمنوں کا کاری وار ۔ پاک فوج کے 15 جوان شہید ، پورا پاکستان سوگ میں ڈوب گیا

سپورٹس
ایک اور پاکستانی کھلاڑی کا کرونا ٹیسٹ مثبت آگیا وطن واپس بھیجنے کافیصلہ کر لیا گیا
شاہد آفریدی بیٹی کی طبیعت خراب ہونے پر وطن واپس آ گئے
مصباح الحق کی بطور چیف سلیکٹر مدت ملازمت ختم نیا چیف سلیکٹر کون ہو گا؟مضبوط امیدوار سامنے آگیا
آئی سی سی کے نئے چئیرمین کے انتخاب کے بعد پاک بھارت سیریز کے انعقاد کا امکان پیدا ہوگیا
قومی ٹیم کے کپتان نئی مشکل میں پڑ گئے۔۔۔۔حامیزہ مختارنے بابر اعظم کیخلاف مقدمے کیلئے عدالت سے رجوع کرلیا
بابراعظم پر لاہور کی رہائشی لڑکی کا 10سال تک جنسی ہراسگی کا نشانہ بنانے کا الزام ایکشن نہ لیا گیا تو پی سی بی کے دفتر کے باہر خود سوزی کرلوں گی:حامزہ مختار

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy