سشانت سنگھ کو انکی گرل فرینڈ ریا چکرورتی ہراساں کر رہی تھیں، اداکار کی سابق گرل فرینڈ کا انکشاف

       

ممبئی (نیوز ڈیسک) سشانت سنگھ کو انکی گرل فرینڈ ریا چکرورتی ہراساں کر رہی تھیں، اداکار کی سابق گرل فرینڈ کا انکشاف انکتا لوکھنڈے نے سشانت سنگھ سے ہونے والی ‘چیٹ’ اداکار کے خاندان اور پولیس کو دکھا دی ہے جس میں سشنت نے انکتا کو میسج پر بتایا کہ وہ ریا کے ساتھ خوش نہیں ہیں کیونکہ ریا انہیں ہراساں کر رہی ہے۔ بھارتی میڈیا کے مطابق اداکارہ انکیتا لوکھنڈے جو سوشانت سنگھ راجپوت کی سابقہ ​​گرل فرینڈ ہیں نے مبینہ طور پر بہار پولیس کو مطلع کیا ہے کہ مرحوم اداکار کافی ناخوش تھا کیونکہ ریا چکرورتی نے انہیں ہراساں کیا تھا۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ انکیتا نے یہ دعویٰ اس وقت کیا جب وہ پٹنہ میں سشانت کے اہل خانہ سے مل رہی تھیں۔ انکیتا نے پولیس کو بتایا کہ 2019 میں اپنی بالی ووڈ کی پہلی فلم “منیکرنیکا: دی ملکہ آف جھانسی” کی ریلیز کے وقت سوشانت نے اپنی اس وقت کی موجودہ گرل فرینڈ ریا کی جانب سے “ہراساں” ہونے کا ذکر کیا تھا۔ انکیتا کے مطابق سوشانت نے اسے بتایا تھا کہ وہ ریا کے ساتھ تعلق میں کافی ناخوش ہے اور اس تعلق کو ختم کرنا چاہتا ہے کیونکہ ریا نے اسے ہراساں کیا ہے۔

اس کے بعد اب سشانت سنگھ کے والد نے اپنے بیٹے کی گرل فرینڈ ریا چکرورتی کیخلاف مقدمہ درج کروایا ہے۔ سشانت سنگھ کے والد نے الزام عائد کیا ہے کہ ریا چکرورتی نے ان کے بیٹے کو دھوکہ دیا جس کے بعد اس نے دلبرداشتہ ہو کر خود کشی کر لی۔ ان کا مزید کہنا ہے کہ ریا چکرورتی نے اپنے بوائے فرینڈ سشانت سنگھ کو ناصرف مالی طور پر دھوکہ دیا، بلکہ ذہنی طور پر اذیت بھی پہنچائی۔ پولیس نے اب اس معاملے کی تحقیقات کا آغاز کر دیا ہے۔پولیس کا بتانا ہے کہ بالی وڈ اداکار سشانت سنگھ راجپوت کی خودکشی کی حوالے سے تحقیقات جاری ہیں اور یہ بات بھی سامنے آئی کہ اداکار ڈپریشن کی 2 خطرناک بیماریوں میں مبتلا تھے جس کا وہ علاج بھی کروا رہے تھے۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
بریکنگ نیوز! پاک فوج نے دشمن کے چاروں شانے چت کردیئے، لائن آف کنٹرول پر بھارتی جاسوس ڈرون مار گرایا
پاراچنار میں زوداردھماکا۔۔ 20افراد زخمی، ہلاکتوں کا خدشہ
پاکستان کے بعد مزید 2 ممالک کا ذی الحج کا چاند نظر نہ آنے کا اعلان
تربت بازار میں زوردار دھماکہ، ایک شخص جاں بحق، متعدد زخمی
بھارتی فوج کی ایل اوسی پر بلااشتعال فائرنگ ، شہری آبادی کو نشانہ بنا دیا
بریکنگ نیوز! لائن آف کنٹرول پر بھارتی فوج کی بھاری ہتھیاروں سے بدترین شیلنگ، پاک فوج کا بھی منہ توڑ جواب

سپورٹس
پاکستان اور انگلینڈ کے مابین پہلا ٹیسٹ منسوخ ہو جانے کا امکان
آئی سی سی ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ پوائنٹس ٹیبل کی تازہ ترین صورتحال، کئی ماہ سے کوئی میچ کھیلے بنا ہی پاکستانی ٹیم کیلئے خوشخبری
پی ایس ایل 5 کے بقیہ میچز منسوخ کرنا لاہور قلندرز کیساتھ بہت بڑی ناانصافی ہو گی: علی ترین
بریکنگ نیوز:ایف بی آر نے کرکٹر محمد حفیظ پر کروڑوں روپے کا ٹیکس عائد کر دیا
انگلینڈ کیخلاف پہلے ٹیسٹ میچ کیلئے پاکستانی ٹیم کا اعلان کر دیا گیا، 3 کھلاڑیوں کی طویل عرصے بعد ٹیم میں واپسی
آئی سی سی نے ورلڈ کپ سپرلیگ کا اعلان کر دیا

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy