جوہر ٹاؤن دھماکا کار میں نصب دھماکا کنٹرول ڈیوائس سے کیا گیا،ابتدائی رپورٹ تیار

   
   

لاہور : جوہر ٹاؤن میں ہونے والے دھماکے کی ابتدائی رپورٹ تیار کر لی گئی۔تحقیقاتی اداروں نے دھماکے کی ابتدائی رپورٹ آئی جی پنجاب کو پیش کر دی ہے۔آئی جی پنجاب انعام غنی رپورٹ وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار کو پیش کریں گے۔رپورٹ کے مطابق دھماکے میں 15 سے 20 کلوگرام غیر ملکی ساختہ بارودی مواد استعمال ہوا۔ کار میں نصب دھماکا کنٹرول ڈیوائس سے کیا گیا۔دھماکے سے جائے وقوعہ پر 3 فٹ گہرا اور 8 فٹ چوڑا گڑھا پڑ گیا۔دھماکے خیز مواد میں کیل ، بال بئیرنگ کا استعمال کیا گیا۔اسی حوالے سے انسپکٹر جنرل پولیس پنجاب انعام غنی نے کہا ہے کہ لاہور کے علاقے جوہر ٹاؤن میں ہوئے دھماکے کا ٹارگٹ پولیس اور قانون نافذ کرنے والے ادارے تھے ، اگر پولیس پکٹ نہ ہوتی تو گاڑی ہائی ویلیو ٹارگٹ تک پہنچ سکتی تھی ، ہمیں 65 تھریٹ الرٹس موصول ہوئے ، دھماکوں میں بیرونی ہاتھ ملوث ہوتے ہیں ، قیاس آرائیاں نہ کریں تو بہتر ہے۔

آئی جی پنجاب انعام غنی نے لاہور کے علاقے جوہر ٹاؤن میں ہونے والے دھماکے کی جائے وقوعہ کا دورہ کیا ، اس موقع پر صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ جوہر ٹاؤن دھماکے میں جو مالی و جانی نقصان ہوا ہم وہ تو پورا نہیں کر سکتے لیکن ہماری کوشش ہے کہ اس میں جو لوگ بھی ملوث ہیں وہ پکڑے جائیں ، بہت جلدی ان کے بارے میں اچھی خبر دیں گے اور انہیں کیفر کردار تک پہنچائیں گے ، اس ضمن میں سی ڈی ٹی واقعے کی تحقیقات کر رہی ہے۔ ی ٹی ڈی والے بتائیں گے کہ دھماکا کیسے ہوا، کون سا مواد استعمال کیا گیا، دھماکا خیز مواد کہاں نصب تھا اور دھماکا خود کش تھا یا ڈیوائس کے ذریعے کیا گیا۔ انعام غنی نے کہا کہ اس وقت قیاس آرائیوں پر نا جائیں تو زیادہ بہتر ہے، ہمیں ہر وقت تھریٹ ملتی رہتی ہے اور اس وقت بھی ہم 60 سے زیادہ تھریٹس پر کام کر رہے تھے ، تازہ ترین تھریٹ الرٹ بھی لا انفورسمنٹ ایجنسی سے متعلق ہی ہی تھا کیوں کہ یہ ہمارے حوصلے پست کرنا چاہ رہے ہیں لیکن میں دشمنوں کو بتانا چاہتا ہوں ہر دفعہ جب ہمارا نقصان ہوتا ہے تو ہمارا حوصلہ مزید بلند ہوتا ہے۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
غیرقانونی طور پر پاکستان میں مقیم افراد کو 14 اگست تک ملک چھوڑنے کی ہدایت
آزاد کشمیر انتخابات، پی ٹی آئی نے فتح کے جھنڈے گاڑتے ہوئے 13نشستیں حاصل کر لیں
افسوسناک حادثہ، آزاد کشمیر میں پاک فوج کی گاڑی کھائی میں گرنے سے 4 جوان شہید
آزاد کشمیر انتخابات،پیپلز پارٹی اور پی ٹی آئی کارکنوں میں تصادم، 1شخص جاں بحق، 6زخمی
وزیراعظم آزاد کشمیر انتخابات میں دو تہائی اکثریت حاصل کرنے کی پوزیشن میں آگئے گیلپ پاکستان کے سروے کے مطابق عمران خان تقریباً 70 فیصد کشمیریوں کے پسندیدہ لیڈر قرار
فیصل مسجد اسلام آباد سیل کر دی گئی

سپورٹس
کورونا کے پیش نظر پاکستان بمقابلہ ویسٹ انڈیز سیریز کا شیڈول تبدیل کردیا گیا
کے ٹو سر کرنے کی جستجو نے ایک اور کوہ پیما کی جان لے لی
میرے میاں کہاں ہیں؟ ساحل پر کرکٹرز کی تصویر پر سرفراز کی اہلیہ کا پی سی بی سے سوال
”مجھے بھارتیوں نے 50 کروڑ روپے کی آفر کی اور کہا کہ ۔۔“سابق ٹیسٹ کرکٹر عبدالرزاق نے حیران کن دعویٰ کر دیا
پاکستان کا دورہ ویسٹ انڈیز خطرے میں پڑگیا
ٹوکیو اولمپکس ، خواتین کی عالمی چیمپئن امریکی ٹیم کو سویڈن کے ہاتھوں اپ سیٹ شکست

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy