کیا دنا نیر مبین پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کرنے جارہی ہیں اسد عمر نے پارٹی گرل کے مستقبل کے حوالے سے اشارہ دے دیا

       

اسلام آباد : پارٹی گرل کے نام سے شہرت پانے والی دنانیر مبین ہر طرف چھائی ہوئی ہیں۔جہاں ایک طرف وہ ہر ٹی وی شو میں نظر آتی ہیں وہیں اب ان کا نام کرکٹ کے میدانوں میں بھی گونجنے لگاہے۔ پارٹی ہو رہی ہے ویڈیو سے انٹرنیٹ پر تہلکہ مچانے والی دنانیر بھی پشاور زلمی فیملی کا حصہ بن گئیں۔ اتوار کو پشاور زلمی اورلاہورقلندز کے درمیان پی ایس ایل میچ کے دوران دنانیر پشاور زلمی کو سپورٹ کرنے کے لیے نیشنل اسٹیڈیم موجود رہیں۔ دنانیر کے مطابق پشاور زلمی فیملی کا حصہ بننے پر خوشی ہے،شوبز کی دنیا اور کرکٹ کی دنیا کے بعد اب دنانیر سیاسی میدانوں میں بھی چھائی ہوئی ہیں۔

مریم نواز نے تقریر کے دوران ’’پواری اسٹائل‘‘ میں حکومت پر تنقید کی۔ ق ڈسکہ میں کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے نائب صدر مسلم لیگ (ن) مریم نواز نے پاوری اسٹائل میں عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یہ دھند ہے، یہ ڈسکہ ہے ، اور یہ عمران خان عوام کا ووٹ چوری کرتے پکڑا گیا ہے ۔ اسی حوالے سے وفاقی وزیر اسد عمر کا کہناہے کہ پاوری گرل دنانیر مبین کا مستقبل سیاست میں ہے۔گذشتہ روز اسد عمر اور دنانیر مبین نے ایک پروگرام میں شرکت کی۔پروگرام کے دوران دنانیر سے پی ایس ایل سے متعلق سوال کیا گیا۔جس پر انہوں نے جواب دیا کہ مجھے کرکٹ کھیلنے کا بہت شوق ہے اور میں بچپن سے ہی اپنے کزنز کے ساتھ کرکٹ کھیلتی آ رہی ہوں۔میں ہمیشہ بیٹنگ کرتی ہوں کیونکہ مجھے بولنگ سے زیادہ بیٹنگ پسند ہے،دنانیر سے سوال کیا گیا کہ آپ آؤٹ ہو جاتی ہیں تو بلا لے کر بھاگ جاتی ہیں یا پھر اپنی ہار تسلیم کر لیتی ہیں؟ جس پر دنانیر نے کہا کہ میں کبھی اپنی ہار تسلیم نہیں کرتی۔ دنانیر کا جواب سن کر وفاقی وزیر اسد عمر نے کہ دنانیر کا مستقبل سیاست میں ہے۔اسد عمر کے اس بیان کے بعد سوشل میڈیا پر کچھ صارفین نے سوال کیا کہ کیا دنانیر مبین مستقبل میں پاکستان تحریک انصاف کا حصہ بن سکتی ہیں۔اگر ایسا ہو گیا تو یقینا پی ٹی آئی کا ووٹ بینک بڑھے گا کیونکہ دنانیر کے فالوورز کی تعداد بہت زیادہ ہے۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
دفاعی میدان میں پاکستان کی ایک اور کامیابی پاکستان نے کروز میزائل بابر کا کامیاب تجربہ کر لیا۔ آئی ایس پی آر
کراچی سے گرفتار دہشتگرد افغان حساس ادارے کے افسر نکلے بھارتی خفیہ ایجنسی ’’را‘‘سے رابطے میں تھے، موبائل فونز کی ابتدائی فرانزک رپورٹ میں انکشاف۔
بھارت کی دہشتگردوں کی حمایت پر اقوام متحدہ نے پاکستان کا مؤقف تسلیم کرلیا۔ افغانستان میں مقیم ٹی ٹی پی اور جے یو اے کو پاکستان کے لیے لاحق خطرہ تسلیم کیا
پاکستانی کوہ پیما محمد علی سدپارہ کے-ٹو سر کرنے میں کامیاب، پاکستان کی بلند ترین چوٹی پر سبز ہلالی پرچم لہرا دیا گیا
بلوچستان کا دارالحکومت کوئٹہ کے علاقے انسکب روڈ پر کمشنر آفس دھماکے سے لرز اٹھا،ہلاکتوں کا خدشہ، متعدد گاڑیاں تباہ
پاکستان نے زمین سے زمین تک مار کرنے اور جوہری ہتھیار لے جانے کی صلاحیت والے بیلسٹک میزائل غزنوی کا کامیاب تجربہ کر لیا

سپورٹس
شاہد آفریدی کے گھر خوشیاں ہی خوشیاں، ایسی خبر کہ مبارکباددینے والوں کی لائن لگ گئی
بابراعظم کو آؤٹ کر کے معذرت کیوں کی۔۔۔ شاہین شاہ آفریدی نے وجہ بتا دی
پی ایس ایل 6، لاہور قلندرز نے کراچی کنگز کو 6 وکٹوں سے ہرا دیا فخرزمان اور بین ڈنک کی نصف سنچریاں
پی ایس ایل6،شرجیل کا لاٹھی چارج، کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو تگڑا ہدف دے دیا
پی ایس ایل 6 کا دسواں میچ، پشاور زلمی نے اب تک کی ناقابل شکست اسلام آباد یونائیٹڈ کو شکست دے دی
سرفراز احمد کی دھواں دار اننگ، پشاور زلمی کیخلاف کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy