ماہ نور بلوچ نانی بن گئی لیکن ابھی تک اپنی فٹنس برقرار رکھی ہے عید پر نئے ٹیلی فلم میں اعجاز اسلم کے ساتھ نئی تصاویر

   
   

ماہ نور بلوچ دادی بن گئیں اور اب بھی ایک نوجوان لڑکی کی طرح ڈراموں اور فلموں میں کام کررہی ہیں۔ وہ اب پاکستان شوبز انڈسٹری کی سب سے فٹ اداکارہ ہیں وہ ایک بار پھر ٹیلی فلموں میں کام کرنے کے لئے تیار ہیں جو اس عید کے موقع پر نشر ہوں گی۔ اعجاز اسلم بھی ورسٹائل اداکار تھے جنہوں نے کچھ آؤٹ کلاس ڈرامے بھی کیے۔ مہنور بلوچ اس وقت ویکیپیڈیا کے مطابق صرف 51 سال کی تھیں اور انہوں نے 1986 میں حماد صدیقی کے ساتھ شادی کی۔ اپنی اپنی کی محبت کی کہانی ٹیلی فیلم آف مہنور نے بھی اے آر وائی پر ہٹ کیا حال ہی میں ماہ نور بلوچ نے ساحل پر ہمایوں سعید کے ساتھ ایک شوٹ کیا تھا جس کی وجہ سے مہنور بلوچ کی کچھ تصاویر چیک کی جاسکتی ہیں۔ اس کی نئی ٹیلی فلمیں۔

اولمپیئن سمیع اللہ کے مجسمے سے ہاکی اور گیند چوری کرنے والا شخص گرفتار

ماہ نور بلوچ کو حیرت انگیز قابلیت سے نوازا گیا ہے کیونکہ وہ محض ایک تفریحی ہی نہیں ، اس کے باوجود ایک ناقابل یقین فلمی چیف اور ماڈل بھی ہیں۔ مہنور بلوچ کی ایک سندھی کنبہ کے ساتھ جگہ ہے اور وہ حامد صدیقی سے مل گئی۔ اس جوڑے کو لیلیٰ حمید نامی ایک چھوٹی سی لڑکی سے نوازا گیا ہے ماہ نور بلوچ اور اعزاز اسلم اس ہفتے ایک عید کی غیر معمولی ٹیلی فلم کے ساتھ ٹی وی پر واپس آرہے ہیں ، جس کا نام گھن چکر ہے۔ مزید یہ کہ اس عید ٹیلی فلم کا معمہ اسی طرح جلد پیش کیا جا رہا ہے۔ نیز ، اس حقیقت کے متعدد سال بعد ، ماہ نور بلوچ کو ٹیلی ویژن پر تفریح ​​کرنے کی کوشش پر غور کیا جائے گا۔ جبکہ اعزاز اسلام نے اس سے قبل نند ڈرامہ نگاری میں موثر انداز میں کام کیا ہے۔ اعجاز اسلم اور فیسل قریشی اپنی ٹھوس سائنس اور رشتہ داری کے لئے پہچانے جاتے ہیں جو آج کل خاص طور پر میڈیا سے وابستہ شعبوں میں دیکھنا غیر معمولی ہے۔ فیاس قریشی اور اعجاز اسلم ، جنہوں نے پہلے 2000 کی دہائی کے وسط میں مرکزی دھارے میں شامل ہونے والے بیٹسمین “بنیادی بنیادی تم” کے لئے تعاون کیا تھا ، وہ عید کے ٹیلی فلم میں ایک ساتھ اسکرین پر واپس آنے کے لئے تیار ہیں۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
غیرقانونی طور پر پاکستان میں مقیم افراد کو 14 اگست تک ملک چھوڑنے کی ہدایت
آزاد کشمیر انتخابات، پی ٹی آئی نے فتح کے جھنڈے گاڑتے ہوئے 13نشستیں حاصل کر لیں
افسوسناک حادثہ، آزاد کشمیر میں پاک فوج کی گاڑی کھائی میں گرنے سے 4 جوان شہید
آزاد کشمیر انتخابات،پیپلز پارٹی اور پی ٹی آئی کارکنوں میں تصادم، 1شخص جاں بحق، 6زخمی
وزیراعظم آزاد کشمیر انتخابات میں دو تہائی اکثریت حاصل کرنے کی پوزیشن میں آگئے گیلپ پاکستان کے سروے کے مطابق عمران خان تقریباً 70 فیصد کشمیریوں کے پسندیدہ لیڈر قرار
فیصل مسجد اسلام آباد سیل کر دی گئی

سپورٹس
کورونا کے پیش نظر پاکستان بمقابلہ ویسٹ انڈیز سیریز کا شیڈول تبدیل کردیا گیا
کے ٹو سر کرنے کی جستجو نے ایک اور کوہ پیما کی جان لے لی
میرے میاں کہاں ہیں؟ ساحل پر کرکٹرز کی تصویر پر سرفراز کی اہلیہ کا پی سی بی سے سوال
”مجھے بھارتیوں نے 50 کروڑ روپے کی آفر کی اور کہا کہ ۔۔“سابق ٹیسٹ کرکٹر عبدالرزاق نے حیران کن دعویٰ کر دیا
پاکستان کا دورہ ویسٹ انڈیز خطرے میں پڑگیا
ٹوکیو اولمپکس ، خواتین کی عالمی چیمپئن امریکی ٹیم کو سویڈن کے ہاتھوں اپ سیٹ شکست

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy