جہانگیر ترین تمام راز جانتا ہے اس لئے انہیں باہر جانے دیا گیا خواجہ آصف نے جہانگیر ترین کے بیرون ملک جانے کی وجہ بتادی

       

اسلام آباد (ویب ڈیسک) پاکستان مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ آصف کا کہنا ہے کہ جہانگیر ترین ان کے اتنے راز جانتا ہے اس لیے اسے باہر جانے دیا۔نجی ٹی وی چینل سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ریاست مدینہ کی بات ہر مسلمان کو کرنی چاہیے۔عمران خان ہو یا کوئی اور میں کسی کے ایمان پر شک نہیں کر سکتا۔میں نے امریکی سرزمین پر امریکا کے بارے میں جو کہا وہ کہنے کی عمران خان کبھی جرات نہیں کر سکتے۔

عمران خان آج ہی نہیں 15 بیس سال پہلے بھی طالبان کی حمایت کرتے تھے مگر اب لبرل بن گئے۔ خواجہ آصف نے مزید کہا کہ حکومت نے اپنی انکوائری رپورٹ میں چینی مافیا کا سربراہ جہانگیر ترین کو قرار دیا۔جسے انہوں نے بھگا دیا۔جہانگیر ترین ان کے راز جانتا ہے اس لیے باہر جانے دیا۔ یہ جہانگیر ترین کی مخالفت کر کے دیکھیں وہ ان کے کپڑے اتار دے گا۔چینی انکوائری رپورٹ کے مطابق حکومت ایکشن کیوں نہیں لے رہی۔ خواجہ آصف کا کہنا تھا کہ انکوائری رپورٹ کا شائع ہونا قانون کے تحت لازم تھا۔نون لیگ نے 2017 میں تمام کمیشن کی رپورٹ پبلک کرنے کے لئے قانون بنایا تھا۔خواجہ آصف نے مزید کہا کہ عمران خان پچھلے سات آٹھ سالوں سے ثبوتوں کی بات کر رہے ہیں پیش کیوں نہیں کرتے۔عمران خان باتوں کی بجائے قرضہ کمیشن کی رپورٹ پر پبلک کریں۔عمران خان کو سمجھ نہیں ہے لوگ جو بتاتے ہیں اس پر یقین کر لیتے ہیں۔

جو لوگ عمران خان کو یہ باتیں بتاتے ہیں جس دن اقتدار گیا وہ ان کا ٹیلی فون نہیں اٹھایا گے۔عمران خان لوگوں کو پہچانیں اور منتخب لوگوں کو آگے لائیں۔خواجہ آصف نے مزید کہا کہ پٹرولیم کی قیمتوں میں اضافے پر ہماری قرارداد پر تمام حکومتی اتحادیوں اور پی ٹی آئی کے کارکن بھی دستخط کیے ہیں۔واضح رہے کہ پی ٹی آئی رہنما نور عالم خان نے اپنی حکومت کے خلاف قرار داد پر دستخط کیے تھے۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
شیخوپورہ: مسافربس کراچی سے لاہور آنے والی ٹرین سے ٹکرا گئی‘ 19افراد جاں بحق
ملک بڑے نقصان سے بچ گیا 5سیکیورٹی اہلکاروں نے جان کا نظرانہ پیش کرکے حملہ ناکام بنادیا
پاک فوج نے لائن آف کنٹرول پر بھارتی جاسوس ڈران مار گرایا
دہشتگردوں کی شمالی وزیرستان میں سیکیورٹی فورسز کی پٹرولنگ پارٹی پرفائرنگ فائرنگ کے نتیجے میں کیپٹن سمیت 2 جوان شہید، 1 دہشت گرد ہلاک
بھارتی فورسز کی ایل او سی پر حاجی پیر اور بیدوری سیکٹر پر بلا شتعال فائرنگ۔
نیپال نے ’لیپولیخ‘ کے سرحدی علاقے میں فوج تعینات کردی

سپورٹس
گرانٹ فلاور کا یونس خان پر چھری گلے پر رکھنے کا الزام، معاملے کی حقیقت سامنے آگئی
عالمی شہرت یافتہ مسلمان روسی باکسر خبیب کے والد کرونا وائرس کے باعث انتقال کر گئے
ورلڈ کپ 1999ء میں پابندی کے باوجود بیگم کو ہوٹل روم کی الماری میں چھپا کر ساتھ رکھا تھا، مایہ ناز پاکستانی کرکٹر کا انکشاف
عثمان کا دماغ ’ارطغرل غازی‘ دیکھنے میں ختم ہوگیا ،اس لئے ماسک اُلٹا پہنا عثمان شنواری کی اہلیہ کا شوہر پر طنز
مودی ظالم ہے اور ظالم کو ظالم کہتا رہوں گا،ہربھجن اور یووراج کی ناراضی اور دوستی ختم ہونے پر کوئی افسوس نہیں
مجھے اسمارٹ لاک ڈاؤن کی سمجھ نہیں آرہی ہے، شاہد آفریدی

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy