ہاشم بخت حکومت کے ساتھ گیم کھیل گئے وزیر خزانہ پنجاب نے اپنی ہی شوگر ملز کو 45 کروڑ روپے کی سبسڈی دی


لاہور: سینئر تجزیہ کار راؤف کلاسرا نے کہا ہے کہ وزیرخزانہ پنجا ب ہاشم بخت نے اپنی ہی ملز کو 45 کروڑ کی سبسڈی دی، وفاقی حکومت کی بجائے پنجاب سے سبسڈی کی رقم جاری کرنے کا فیصلہ کیسے ہوا؟ اسد عمر کو بتانا چاہیے کہ کن لوگوں نے سبسڈی نہ دینے پر وزارت سے ہٹوا دیا۔ انہوں نے چینی اورآٹے بحران کی رپورٹ پر اپنے تبصرے میں کہا کہ وفاقی سطح پر سبسڈی دینے کا فیصلہ ای سی سی کے اجلاس میں کیا جاتا ہے، ای سی سی کے بغیر سبسڈی نہیں دی جاسکتی۔
فیصلہ کیا گیا کہ وفاق سبسڈی نہیں دے رہا، لیکن اگر صوبے سبسڈی دینا چاہتے ہیں تو اپنی اپنی ملز کو دے دیں۔اس فیصلے کو بنیاد بنا کر سبسڈی کا معاملہ پنجاب کے کھاتے میں ڈال دیا گیا۔ پنجاب کا وزیرخزانہ ، وفاقی وزیر خسروبختیار کا بھائی ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کو عمران خان کی صدارت میں ای سی سی کے اجلاس کا فیصلہ ملا، جس پر ہاشم بخت نے سبسڈی دینے کا آغاز کیا۔ اڑھائی ارب کی سبسڈی کی رقم میں تین لوگوں نے آپس میں بانٹا۔ جہانگیرترین نے 56 کروڑ روپے لیے، لیہ کے شمیم نے 40 کروڑ روپے لیے۔ خسروبختیار کے رشتے دار شہریار کو 45 کروڑ روپے دئے گئے۔یعنی ہاشم بخت نے اپنی ہی ملز کو سبسڈی دی۔ نوازلیگ کے سابق ایم پی اے 14کروڑ لے اڑے۔ اصل میں یہ سارا فیصلہ کابینہ کا ہے، کیونکہ اگر اس پر فیصلہ کیا گیا کہ کاروائی کی جائے تو پھر وفاقی حکومت کو اپنے خلاف خود کاروائی کرنا پڑے گی۔ ہاں وزیراعظم کاروائی صرف چینی کی قیمتوں میں اضافے پر کرسکتے ہیں کہ قیمتیں کیوں بڑھائی گئیں۔یہ موقع پر ہے کہ اسد عمر کو اب بتانا چاہیے کہ جب وہ سبسڈی نہیں دے رہے تھے تو ان کو کیسے ہٹایا گیا، اور حفیظ شیخ کو لایا گیا۔ ان کو بتانا چاہیے کہ کون کونسے لوگ سبسڈی مانگ رہے تھے۔ ان کی یہ بھی بتانا چاہیے کہ کس طرح وفاقی حکومت کی بجائے پنجاب حکومت سے سبسڈی دلوائی گئی۔



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں کرونا وائرس خطرناک حد تک پھیل گیا 9 علاقے سیل کر کے فوج تعینات کرنے کا حکم
بھارت کا جنگی جنون، کھوئی رٹہ سیکٹر میں شہری آبادی پر فائرنگ اور گولہ باری، پاک فوج کی بھرپور جوابی کارروائی
چین کے بعد پاکستانی فوج کے ہاتھوں بھارتی فوج کو پسپائی کا سامنا، ایک ہفتے میں دوسرا بڑا دھچکا دیدیا، پاک فوج نے دشمن کو سبق سکھا دیا
کراچی میں پی آئی اے کا طیارہ گِر کر تباہ، 100 سے زائد مسافروں کی موجودگی کی اطلاعات
افسوس ناک خبر: بھارتی فوج کی نکیال سیکٹر پر شدید گولہ باری، کتنی ہلاکتیں اور کتنے زخمی ہوگئے؟ تشویشناک اطلاعات موصول
بلوچستان میں دو مختلف واقعات میں پاک فوج کے 7جوان شہید

سپورٹس
کرکٹ کے میدان سے بڑا تہلکہ : پی ایس ایل فرنچائز مالکان کا اپنی ٹیمیں فروخت کرنے کا فیصلہ۔۔۔!!! پاکستان سپر لیگ کے حوالے سے بڑی خبر آ گئی
قومی ٹیم کے سابق فاسٹ باولر شعیب اختر کو ایف آئی اے نے طلب کرلی
نیوزی لینڈ نے پاکستان کیساتھ شیڈول کرکٹ سیریز موخر کر کے ایک دوسری ٹیم کیساتھ سیریز کھیلنے کا منصوبہ تیار کر لیا
ورلڈ کپ 2019ء میں بھارت نے پاکستان کیخلاف سازش کی تھی
آئی سی سی پر حکمرانی کی بساط، بھارت نے چال چل دی
بھارت ورلڈ کپ میں پاکستان کا راستہ روکنے کیلئے جان بوجھ کر انگلینڈ سے ہارا: بین سٹوکس

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy