اس سال حج نہیں ہوگا۔۔!! سعودی حکومت نے باقاعدہ اعلان کر دیا


ریاض ( مانیٹرنگ ڈیسک) اس سال حج نہیں ہوگا، سعودی حکومت نے باقاعدہ تصدیق کر دی ۔ سعودی حکومت نے تصدیق کی ہے کہ اس سال حج منسوخ ہوگیا ہے اور انہوں نے تمام حج کمپنیوں سے کہا ہے کہ وہ کسی ہوٹل ، ٹرینر یا ٹکٹ سے کوئی معاہدہ نہ کریں۔ دوسری جانب آج کل دیکھنے میں آرہا ہے کہ خانہ کعبہ کو عمرہ زائرین کے لیے بند کر دیا گیا ہے، اس میں دیکھنے میں آرہا ہے کہ خانہ کعبہ کے گرد حفاظتی دیوار کھڑی کر دی گئی ہے، ایک دیوار خانہ کعبہ کے انتہائی قریب لگائی گئی ہے اور دوسری تھوڑیو دور کر کے۔ اس وقت متعاف کے اوپر کچھ سیکورٹی اہلکار تعینات ہیں جبکہ کچھ ایجنسیوں کے لوگ بھی ان میں شامل ہیں۔

متعاف کے لیے عام لوگوں کا داخلہ بند ہی رہتا ہے لیکن کبھی کبھار اسے عام عوام کے لیے کھول دیا جاتا ہے۔ اگر سعودی حکام سے اس بارے میں معلوم کیا جائے تو وہ کہتے ہیں کہ یہ ایک وبا یعنی کورونا وائرس کی وجہ سے لگایا گیا ہے، لیکن حقیقت کچھ اور ہی ہے گزشتہ کچھ روز سے سوشل میڈیا پر اور دیگر ذرائع کے حوالے سے خبریں آرہی ہیں کہ شاہی خاندان میں اختلاف موجود ہے۔ مغربی میڈیا بھی اس بات کا اعتراف کر رہا ہے جبکہ پاکستانی میڈیا اور بڑے بڑے صحافی اس بات کا اعتراف کر رہے ہیں کہ سعودی شاہی خاندان میں اختلاف موجود ہے۔

اس وقت شاہ سلمان کافی بیمار بتائے جا رہے ہیں، انہوں نے اپنی زندگی میں ہی محمد بن سلمان کو ولی عہد نامزد کر دیا تھا جس پر اکثریت شہزادوں کی محمد بن سلمان کو ماننے سے انکار ہیں۔ اب اگر احادیث کا مطالعہ کریں تو یہ موجود ہے کہ امام مہدی کا ظہور ہوگا، اور یہ ظہور ایسے وقت میں ہوگا جب سعودی عرب میں بادشاہت کی جنگ کی لڑائی ہوگی۔وہ خانہ خدا میں داخل ہونگے اور جو وہاں پر نیک لوگ ہونگے وہ انہیں پہچان لیں گے اور امام مہدی ؑ کے ہاتھ پر بعیت لیں گے۔ اب سعودی شاہی خاندان اس چیز کو لے کر خوفزدہ ہے اور خانہ کعبہ کے ارد گرد اسی لیے دیواریں لگا دی ہیں کہ اگر امام مہدی کا ظہور ہو بھی جائے تو وہ خانہ کعبہ میں داخل نہ ہوسکیں، لیکن سعودی شاہی خاندان خدا کی مرضی سے غافل ہے کیونکہ امام مہدی ؑ کا ظہور بر حق ہے۔

News Source: HassanNisar Webpage



اس وقت سب سے زیادہ مقبول خبریں


تازہ ترین خبریں
کرونا وائرس کے شکار برطانوی وزیراعظم کی طبیعت بگڑ گئی
عوام نے احتیاط نہ کی تو خدشہ ہے پاکستان میں 25 اپریل تک کرونا وائرس کیسز کی تعداد 50 ہزار ہو جائے گی ، وزیراعظم عمران خان
پاکستان بڑی تباہی کے دہانے پر۔۔۔ کورونا وائرس کیا کیا تباہی مچانے والا ہے؟ اقوام متحدہ نے خوفناک پیشنگوئی کر دی
پاکستان میں کورونا مریضوں کی تعداد 1865تک جا پہنچی جاں بحق افراد کی تعداد 25 ہوگئی
اس سال حج نہیں ہوگا۔۔!! سعودی حکومت نے باقاعدہ اعلان کر دیا
پاکستان میں کوروناوائرس کا ایک اور مریض دم توڑگیا

سپورٹس
کورونا کا پھیلائوحکومتی سازش یا پھر۔ باکسر عامر خان کے انکشاف نے تہلکہ مچا دیا
غیر ذمے دارانہ رویے کی انتہاء، لاک ڈاؤن کے باوجود کرکٹر احمد شہزاد اہلِ خانہ کے ہمراہ شمالی علاقہ جات کی سیر کرنے پہنچ گئے
تمام تنازعہ کا خاتمہ۔۔ پی ایس ایل 5کے چمپئن سے متعلق اہم اعلان کردیا گیا
کورونا وائرس کیخلاف جنگ، وسیم اکرم اور عماد وسیم کا عمران خان کی جانب سے قائم فنڈ میں 10,10 لاکھ روپے دینے کا اعلان
شرجیل خان کو قومی ٹیم میں واپس لائے جانے کی باتیں، چیف سلیکٹر مصباح الحق نے فیصلہ سنا دیا
مشکل کی اس گھڑی میں ہمیں اپنا کردار ادا کرنا ہوگا ٹیسٹ کپتان اظہر علی کا کورونا ریلیف فنڈ میں10 لاکھ روپے دینے کا اعلان

Copyright © 2020 DailyQaim. All Rights Reserved | Privacy Policy